Akcija “Reci NE nasilju u porodici”

Avon je na globalnom nivou pokrenuo kampanju “Reci NE nasilju u porodici” 2004. godine kako bi pružio podršku programima podizanja svesti, edukacije i prevencije, kao i direktne usluge za žrtve i njihove porodice. Globalna Avon Fondacija je do danas donirala preko 60 miliona dolara sa ciljem da pomogne programe koji se bave nasiljem u porodici, podizanjem svesti i koji pružaju direktnu pomoć žrtvama.
Na globalnom nivou, Avon podržava napore da se zaustavi nasilje nad ženama u preko 50 zemalja sakupljajući sredstva kroz prodaju specijalnih proizvoda za hrabrost, podižući svest javnosti kroz brojna dešavanja I informišući javnost uz pomoć oko 6 miliona Avon Dama. Sav neto prihod od prodaje ovih proizvoda se namenski usmerava na programe koji imaju za cilj zaustavljanje nasilja u porodici.
U Srbiji je akcija “Reci NE nasilju u porodici” pokrenuta 2008. godine. Tokom 2012. godine su putem donacija tri sigurne kuće dobile sigurnosne sisteme koji su ih učinili još bezbednijim i koji su sprečili uporne nasilnike da stvaraju neprijatnosti ženama i deci, žrtvama porodičnog nasilja, smeštenim u ovim skloništima.

O kampanji UDARI MENE, A NE ŽENE
Svaka druga žena u Srbiji u jednom trenutku je bila žrtva nekog vida nasilja u porodici. Zlostavljane žene ne mogu nikada ostvariti svoj pun potencijal, što šteti porodicama, društvu - celom svetu. „Udari mene, a ne žene“ je kampanja koja poziva da kažemo STOP nasilju nad ženama. Jer pravi muškarci ostaju u svojoj kategoriji i bore se za bolje sutra zajedno sa nama. Nemojmo okretati glavu – zajedno možemo osigurati bolje i sigurnije sutra za sve žene i njihove porodice.